Saturday, July 14, 2012

wordless weekend


wordless weekend


buleh gitu???hahaha


ingat uncle jonni jer leh update pasal durian..aku pon ada la kihkih



p/s: wordless la sangat hampeh :P

12 comments:

  1. aku ingat apa la yg color purple tu...rupanya corak bunga di pinggan.....hahahah....saya x mkn durian...tp bholeh la nak layan seulas dua kalo kena paksa....ekekeke....

    p/s: wordless wednesday..makesure it is word less ok...hahahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkah entahnya patutnya jgn ada pekataan langsung. rosak bahasa ja aku ni hahhhaa..la ang xmakan durian ka???sedap oooo kahkah...

      Delete
  2. huaaaaaa..durian..teringin sgt nak mkn.dah bnyk kali aku bg hint kat ayah aku suh belikan durian..tp dia xbeli pun.nak beli sendiri xreti..sob2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni aku malas nk citer bab makanan neh..mula nk ada org meroyan hahahaha.cakap la direct jgn bgi hint..bagi hint mana la dia nk faham..

      Delete
  3. lulian!!!!!!!!
    kirim 15kilo ke sabah boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 15kilo??sempat buruk dulu dlm kapal sebelom sampai kunak hahahha

      Delete
    2. haha..sini durian manyak mahal woo..kempunan dah ni..

      Delete
    3. sini tgk waktu la..time2 skrg ni tak mahal sangat dah..belambak2 lak tu jual tepi jln

      Delete
  4. wordlessssssssssssssss nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! kahkahkahkahkah..

    durian? ko ingat ko je ade? jap aku tag ko kat fesbuk. kuikui. (nak tag kat sini takleh)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wordless style aku ko ade???hahahhahaa...

      giler gigih tahun lepas punya ko letak sini..tak munasabah betul kahkah

      Delete
  5. perghhh... sedap sedap.. nie apekeheynye semua entri makanan nie.. kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahahhaahaha sengaja cari pasal bulan2 posa letak entry makanan kuikui

      Delete