Tuesday, August 7, 2012

bila aliya dapat kasut tumit tinggi


caption aliya kat gambar ni dlm fesbuk

"  teka kasut sapa??? "



giler posing nak tunjuk kat aku gambar kasut dia


suka la tu dapat kasut tumit tinggi. semangat nak raya sakan.
 

tu lom kira dia call suruh aku on skype nak tunjuk baju raya dia. 


 budak darjah satu. layan jalah dia poyo. 


mau tak poyo  tahun ni kena raya kat sabah. hujung tahun cuti sekolah panjang baru balik sini ekekeke


p/s : tolak aliya, aisya, anas dgn aneesa tak balik raya mau jimat banyak duet raya aku tahun ni kuikui

4 comments:

  1. tu dia aihhhhh, kasut macam model. ni kalau ko yang pakai ni, mau bertahun kena bahan. kahkahkahkah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn kata aku umi dia sendirik pun takdek kasut camtu tau haahhaa..camna la tak poyo bdk tu kahkah

      Delete
    2. nasib baik anak aku laki..aku rasa bab2 dressing ni jimat skit..huhuhuh.

      p/s:ala..dlm hati sure ko sedih diorg xbalik raya kan..heheh

      Delete
    3. budak laki nk kasut bola.adidas nike lagi mahai hahahahaha..

      p/s: tak syok gak ler depa xdak tp hero2 shah alam balik hehehehe

      Delete