Sunday, August 5, 2012

murtabak hussain

ok entry pasal makan lagi kuikui. tu ja modal aku bulan-bulan posa ni nampaknya. klu tak pasal benda makan mmg tak berupdate la blog aku nampak gayanya hahaha. tapi entry ni klu terbaca dek cikgu mahfuzah dengan yun mmg habis la aku jadik bahan ekekeke. 

aku rasa sampai la masanya aku bocor rahsia kot. aritu depa tanya aku tak pi beratur sama ka beli nasik kandaq hussain ni??maklum la aku ngn mamak ni klu tak kena paksa ngn kwn2 aku payah sket nk melangkah masuk. tapi aritu aku cool ja jawab biar la rahsia. padahal sebenarnya kan hahahaha aku beratur weh muhahaha.
 

ini bukan gambar google ni gambar snap sendirik :P

tapi idak la aku beratur panjang nak beli nasik kandaq yg dirindu yun kat melaka nun. aku beratur nak bayar duet murtabak ayam ngn daging ja pun. tu pun sbb nk try sedap sangat ka. mau tak nya bila aku cakap aku tak suka makan murtabak sbb byk bawang terus opismate aku promote murtabak hussain. muka masing-masing buat konfiden cakap murtabak hussain mmg sedap punyalah.  sure tak kan jumpa bawang. mmg gigit jumpa daging or ayam lebih dari bawang. 


cuba zoom jumpa bawang tak???

aku pun yaka??jadik demi nk membuktikan yang murtabak hussain tu mmg sedap dan tak jumpa bawang tu aku beratur sama tu. betul ni aku mmg tapau kat hussain tu sbb nk test ja. bukan minat sangat pun. percaya la ni mmg betul bukan ayat cover. tolong la jangan buat muka tak pecaya. betul la aku beli sbb  nk test ja :D

pada yang nak tau mmg sedap gilerrrrrrr ke murtabak hussain ni yang aku buleh cakap ok la. sbb aku mmg tak minat sangat murtabak. tapi klu nak dibanding dengan murtabak biasa dekat bazar ramadhan tu  kompom hussain menang la. mmg kuantiti bawang tu tak banyak sangat or maybe tenggelam dek daging or ayam. sbb tu harga dia 4 hingget sekeping. klu kt bazar ramadhan area kedah ni dua ringgit ja selalu. sbb tu jumpa bawang ja lebih dari isi kot.


p/s : ni awal posa punya cerita tp sekarang baru rajin nk update. dari miss lolliyana belom bersalin sampai dah kuar pun baby  boy dia hahaha. congratz babe!! :)

14 comments:

  1. hahahhaha.. alaaa.. tak minat murtabak ker?.. macam mana nak tau sedap ke tak.. hik hik hik.. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkeh yup tak berapa nak minat..tp tu la gigih nk rasa sedap ke tak hahahha

      Delete
  2. owh... murtabak itu peberet... ditambah ngan bawang yg kaler2 merah tu... mmmm... maveles beb... maveles...

    huehuehuehuehue

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhhh siap suka makan bawang kaler2 merah oooo..tau dah nanti klu terjumpa uncle jonni nk belanja apa...kompom murtabak hahhahhha

      Delete
  3. aku pun suka murtabak la...tapi aku x mau la ang belanja aku mkn murtabak...hak3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha dah tu nk suh aku belanja apa???coolblog???kehkeh

      Delete
    2. belanja la hok mahai lagik!!!

      Delete
    3. klu dpt azizul awang dapat emas semalam mmg aku belanja ang baskin robin punyalah hahaahahha

      Delete
  4. kat sini kitorang panggil martabak jawa.. sedappppppppppppppppp. dan ko nak tau tak, martabak jawa paling sedap kat kunak ni, ada sorang mas tu. dia menyewa kat rumah kitorang youuuuuuuuuu. apa lagi, mau hari-hari makan martabak jawa paling sedap kat kunak free. kekekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala free tu pasal sedapppppppppp ahahahahaaha..tak tau lak ko suka murtabak..sbb aku ingat ko lagi teruk tak suka bawang banding aku hihihi

      Delete
  5. aku ni kan..tak mau la kata pa ..tp kan... SUDAH LA PIZAH USAH BEDALIH LG!! HG NGN HUSIN DAH TAK LEH DIPISAHKAN! muaaaaaaahahahahahaahahhhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahaaha aku malu nk ngaku tp tokei usin yang pendek2 tu dah kenai aku wkakakkakakakakaka

      Delete
  6. aku baru baca. dan aku gelak mengekek. hahahha caaiitt! x p konon!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhhahhahahaaha aku pun gelak baca komen ang kuikui..retis weh kena pandai belakon..

      Delete