Sunday, August 26, 2012

seminggu berhari raya

ha puas masing-masing cuti seminggu beraya???puas melantak ketupat lemang rendang bagai???esok rasakan masuk opis semula muhahahhhaahhaha. ok itu aku gelak kat diri sendirik sebenarnya.malas giler  nk masuk keja balik neh.

so apa yg best raya??biasa la raya pertama ngn kedua aku duduk rumah ajer. maklum la bibik basuh pinggan dan cawan tersohor nama pun. mmg tiap2 thn aku jalah calon pilihan pegang jawatan tu. haih tak apa-tak apa aku pun ok ja ngn jawatan tu. lagi best sbb aku malas nk kuar rumah kuikui..

gigih letak gambar basuh pinggan hahahaa

pada aku raya ni yang bestnya ada tiga benda ja. 1st tanya lagi cuti la hahaha. campur gedik amek ari jumaat before raya tu mmg cukup 10 ari cuti. tapi kan aku ingat aku ja lama cuti. sekali ada kawan aku cuti sampai ari medeka. cer kira berapa ari dia cuti???ah lambat meh aku gtau ja terus 14 ari ok. nak tau sapa orang tu??cik nurul alkailani or nama glamer dia ngn kawan2 chepah hihi. baru ingat  nk belagak cuti panjang sekali dia balas sampai medeka tak jadik terus. 

lepas tu yg bestnya raya ni sbb akak abang ngn anak-anak buah semua balik yehaaaaaaaa. mmg kecoh rumah tapi best giler dapat jumpa budak-budak tu. then kawan-kawan yang duduk jauh pun dapat jugak jumpa sebab balik cuti. ala kawan-kawan yang konon duduk senegeri pun tunggu raya jugak nk jumpa la kan hahaha. tak gitu tahir??ekekekeke. patutnya kuar entry khas tajuk beraya bersama kekasih lama ni wakakaka. wait insyaAllah coming soon :)

yang nombor tiga best and aku rasa semua akan setuju ngn aku mesti la pasal makannnnnnnnn!!hahaha. giler heaven time raya ni bila citer pasal makan. sebut ja apa yang takdak??mmg semua sedap-sedap lah. yang paling aku suka mesti la ketupat dengan serunding. tapi makan banyak sangat ketupat daun palas ni mula la mata tu tak larat nk bukak sbb mengantuk . tapi sedap punya pasal aku belasah jugak cukup-cukup ngeeeeeee



p/s : tunggu acik update blog.tak sbar ni :P

12 comments:

  1. ehe..sayakah acik itu?

    coi tadi nak komen pasal entry tetiba nampak ade p/s..lololo..
    acik pun start keje dh hari ni, langsung tak happy.1st sebab mood cuti lagi. 2nd sebab abang dah tak keje KL dah so rasa sangat keseorangan..wakakaka..puih sorang la sgt pdhl slma ni pun tak berkepit dengan dia..(emo)
    tapi pagi tadi ada la rasa nak lalu depan umah abang dlu..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh tak la..sapa lagi kamu la. buat2 tanya lak hahahha..
      arini kan klu ada yg seronok dtg keja tu mmg hebat ler..tabek spring..ala tak lama dah kot akan rasa keseorangan lepas2 ni ehem2 la kan kuikui..

      Delete
    2. eh acik? sape tuh? i kenal ke? i kenal ke? kekeke..

      ai pun takde moooooooood nak keja. tapi memandangkan upisr ada 2 minggu jer lagi, terus daku bersemangat nak gi sekolah mengalahkan budak-budak tuh. huhuuuuuu... sila tabik spring kat aku.

      ada orang tu malas nak masuk keja sebab dah ehem ehem kot. kekeke..

      Delete
    3. aku rasa ko xkenal acik tu had haha

      selalu mmg cikgu lagi bersemangat dari students pun kecuali aku yg kena paksa jadik cikgu segera ni haih..

      hahahaa kan sbb dh ehem2 la tu

      Delete
  2. raya aku di dpn tv..hoho.tp thn ni xde cite yg menarik ar..bosan tui

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku xsempat tgk hadap tv pun..mlm raya aku sempat gak tgk tp haih nyanyi ja semua channel..mcm tgu habis puasa ja nk menyanyi balik..

      Delete
    2. ohh...mmg taun citer kat tv x best...seb baik sibuk beraya, kalo x mesti cemuih!!!

      Delete
    3. tu la kan naseb baek sibuk tak dan hadap tv..klu tak mmg marathon running man ja lah ;P

      Delete
  3. wah... raya sakan tu sampai 10 hari cuti,,... kehkehkehkehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaaaha setahun sekali nama pun raya mmg sakan la..bukan senang bos nak approve cuti lama2 klu tak time raya jer hihi

      Delete
  4. tahun nie pon saya mampu beraya lebih dari tiga hari.. wakakakkaa...selalunya hari Raya kedua dah kena balik sebab raya ketiga dah keje... koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. la kesiannya yg sebelom2 ni tu..raya ke3 masuk opis dah..mood raya tak habis lagi kot hahaha

      Delete