Wednesday, October 31, 2012

en todd

yeayyyyyy ole eh silap onde-onde dari bandung dah sampai muhahaha. excited bukak kotak. dah buka tengok isi dalam terus tersengih sambil garu kepala. hmm nak kenakan aku ke apa budak ni??nak tau epalejau belikan aku apa??tengok ni tadaaaaaaaaa!



en todd junior??hahaha


beg ngn key chain tu ok lagi tapi dekat kura-kura tu motifffff ???? nak ulang surprise housemates aku masa kat puncak dulu kah??hahaha. sengaja hadiahkan besday aku kura-kura comel sbb tau aku bukan jenis yang suka benda-benda cenggitu. 

dlm rumah tu aku jer takdak teddy bear, moo moo or menatang-menatang lain buat teman tdoq. serious aku tak berapa nak gemar. errr bantal pun tak lebih dari dua bijik. lebih aku rasa semak ngeh3..apatah lagi nak letak segala teddy bear atas katil aku tuh.

sangat bukan aku sehinggalah kejadian aku dihadiahkan sekor kura-kura kacak yang aku bagi nama en todd!!mmg malam itu dlm sejarah bila aku share katil dengan dia demi kawan-kawan. even esoknya aku kena gelak ngn miss lolliyana sbb bangun-bangun dia nampak kura-kura mata besaq tegolek elok punya sebelah aku. eleh gelak mcm dia tak terlibat ja dlm konspirasi mengenakan aku tuh.


en todd 2012. masih kacak even cengkerang dia dah tekoyak sket kuikui




sampai saat aku tulis entry ni pun aku tersengih lagi. tergelak ingat konspirasi mengenakan aku dengn beli en todd ni. even aku awkward gilerrrrrrr time tu nak letak atas katil tapi demi jaga hati kawan-kawan aku rela haha. tapi tak lama sangat pun aku bela en todd. kecomelan dia buat dia selalu kena kidnap ngn ate, chepah and epalejau. ha duduk la ngn depa aku ok ja ekekekeke. 

tapi bila dh habis belajar aku amek balik en todd. uih memori tuh. sampai sekarang ada cuma aku tak letak atas katil la. aku simpan elok-elok dlm plastik atas almari mmg aku tak buang. so bila epalejau belikan aku en todd junior ni aku terus cari balik en todd lama.

nak amek gambar punya pasal dan demi nk buktikan pada kawan2 yang hadiahkan aku en todd ni aku still simpan hadiah kome tau ekekeke. dan insyaAllah en todd junior ni pun akan aku simpan elok-elok jugak :)


p/s : terima kaseh had belikan aku siap pos dari sabah tu ;)

13 comments:

  1. Replies
    1. jeles aku dpt dua kura2 ka???kekekekekeke

      Delete
    2. ololoooo uda. aku nak belikan ko lembu tapi bila aku da beli aku simpan buat reta sendirik. hihihihi

      Delete
  2. Replies
    1. hahahaa no idea camna tetiba letak nama en todd..

      Delete
  3. teringin nak beli kura-kura tapi kat tganu mahai..sobs..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kura-kura hidup ke kura2 mcm en todd ni???

      Delete
    2. macam en todd nak letak dalam kereta..hahahaha

      Delete
    3. ooo mintak kat epal haha..dia suka masuk kedai toys hihi

      Delete
    4. hamboih. laju suh mintak kat aku. hahahahahhahaa..

      acik suka kura-kura ker? kalau tau, aritu beli dua bagi acik satu. cari gak labi-labi untuk acik tapi jujur cakap tak tau camana rupa labi-labi. huhuuuuu...

      Delete
    5. hahahaha..suka la..labi-labi tu dia lg hodoh dr kura-kura..kakakaka..seriously..tp kat sekolah dlu org panggil acik labi sbb acik jln menten slow mcm org tak makan je gi kelas walaupun masa tu dah lambat..kekekeke..

      Delete
  4. aku tengok jer muka kura-kura ni, aku teringat kat ko. naseb la kan. kuikui. comel aper. lagi pun kalau bukan sebab ko dapat new en todd, takdenya oldie en todd tu nak turun dari atas almari kuikui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la..gigih la panjat kerusi cari en todd..siap lap habuk bagai sbb nk ameek gambar hahahahha

      Delete