Friday, November 2, 2012

sedap hingga menjilat kaki

tiap kali mcd kuar produk baru mmg gediks ja kaki nk try. kfc lak payah sket rasa nak cuba. so bila mcd kuar ngn samurai beger beriya sakan nak cuba. baca plak status adik aku kat fesbuk dinner ngn sakura katanya. bila aku tanya sedap ka??dia jawab sedap sampai menjilat kaki. ya aku tau sengal lagi sengaja bunyiknya.

ini tak buleh jadik terus skype tahir. tapi biasa la nama ja duduk satu negeri tapi cuti ari  lain-lain. mmg tunggu sampai cuti hari raya haji baru dapat jumpa. so melangkah mcd tu dengan harapan ada lagi samurai beger tu. dan yes ada!! excited beratur even ramai orang. tapi masa beratur dua-dua cakap gigih kita ni kat rumah punya banyak daging korban nk jugak makan daging samurai ekekkeekeke.

masa tengah makan dua-dua asyik menambah sos ja hahaha. dah nama pun tekak org melayu sos manis jepun tu mmg tak berapa nak kena la. conclusion nya ayat sedap hingga menjilat kaki adik aku tu mmg konspirasi melebih-lebih nak menunjuk kat aku sahaja. tak mengambar kesedapannya sangat pun.


maybe sedap cuma tekak aku ngn tahir tak berapa nk serasi kot

dah tu kemarin kak ina ajak mkn kfc. kak ina opismate aku ni peminat ayam kentaki. aku lak tak berapa nk minat kfc kecuali krusher lemon fresh fizz. suka sangat la kan sampai rela tanam daun pudina konon senang bila-bila nak minum buleh buat sendirik kat rumah. beli lemon ngn sprite ja tapi hampeh tak naik pun aku tanam. teknik salah mungkin heh.

so kak ina mcm biasa oder snack plate. aku yg mmg akan blur tiap kali bediri depan kaunter kfc tu nampak gambar zinger double down. pernah baca ada yang kata sedap ada yang kata tak berapa sedap tapi tak apa la try la sekali kot sedap ka kan.


ahhhhhhh meleleh ayaq lioq..sedap gilerrrrrr hahaha

bila dah try terus rasa wah ni baru betul-betul menjilat kaki hahaha. serius sedap giler double down neh. sbb ayam tu ada rasa pedas sikit-sikit kot. klu ada yang ajak kuar makan kfc arini kompom aku order lagi haha. teringat keluarga iskandar mak jah komen status abang long bila dia upload gambar nasik lemak "nafsu syaitan tu long" ekekekkee..tapi ah sedapppp!!


p/s : arini mia ajak kuar.. peminat kfc ajak kuar adakah kami akan singgah ke kfc??kuikui

20 comments:

  1. uncle suka 'burger malaya' (burger stall tepi jalan tu....)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uih beger tu la paling sedap klu nak banding ngn mcd or kepsi hehe

      Delete
  2. aku ska ngn float dia...ladzottttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. float sedap tp samurai beger tekak aku xberapa la..

      Delete
    2. a'ah..samurai x best...best lagi gcb...pasni tgu prosperity plak...hahahaha..chinense newyer ja ada .. :P

      Delete
    3. prosperity mesti serangggggg!!hahaha..mmg tunggu2 yang tu klu raya cina eehehehheehe

      Delete
  3. aku merindui saat benjo hanya singgit sahaja... huehuehuehuehue

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudiaaaaaaa zaman sekolah punya harga tu hahahaa

      Delete
  4. aah..burger samurai xsedap..xkena ngan tekak aku.yg paling sedap ialah burger malaysia..kuih tu..muhahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. beger msia???inti sambal ikan bilis jugak sedap kan kuikui..lama xjenguk sini??;P

      Delete
  5. hahah.....masa first bite tu..perasaan cm...hammmmm.....then terus p cedok sos banyak2...hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaah kan..mcm takdak rsa ja beger jepun tu..nama ganas samurai tapi haram..tak ngeri langsung rasa dia wkakakakak

      Delete
    2. well...dont jugde a book by its cover...mcm cpah la..mana nak sangka dia nak karok lagu rock??

      Delete
    3. tu mmg aku pun tak sangka.ingat lagu apa lagu rock kapak rupanya hahaahahaha

      Delete
  6. betul2 sedap ke zinger double down ni..aritu baca kat cursing malay dia cakap tak sedap sebab tu lah tak rasa nak try..huahua..nak gi try la kalau macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm mula2 baca org cakap tak sedap mmg tak rasa nk try pun..tapi bila dah try serius sedap..xtau la klu mmg mkn time lapar so suma benda jadik sedap la kan hehehe

      Delete
    2. dah try dah kfc zinger double down..sedap! hohohoho

      Delete
  7. benda ni dah takde dah baru aku ada peluang nak komen kuikui. dah lama aku baca entry ni tapi sibuk ampunnnn nak komen pun tak dan.

    aku masa zinger double down ni ada lagi kat kepsi, memang aku bantai order ni sajer. haha suka sebab dia punya spicy tu kaw sikit nyammmmm. sekarang da takde huuuuuuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh xdak xde ke??ala aku nk mkn lagi tp xsempat nk singgah kepsi..ala kempunna la camni

      Delete