Thursday, December 6, 2012

satu lagi kisah dogeng

cinta halal. satu lagi kisah dogengggggggggg yang hanya akan terjadik didalam drama hahaha. hero perfect. heroin hmmmm tak berapa nk ayu perangai tapi last2 hero bekenan jugak.





dalam dunia realiti ada hero nak awek perangai mcm ismi tu???selamba giler mengaku suka bos. siap ngorat depan-depan plak tuh haha. sempoi giler. feberet scene aku masa ismi baling tudung tupperware kuih. mmg epik!!

buleh tahan lawak la drama ni sampai habis la aku tengok masa tunjuk kat tv3 aritu. then masa kak ina tgk kt youtube aku join sekaki tgk jugak hahaha. ala sementara tunggu nak pukul 6. bos pun cuti habiskan annual leave jadik anak-anak buah yang dah clear annual leave buat la apa yang patut kat opis kuang2..


p/s : dah makin banyak drama melayu aku tengok sekarang..sila tepuk sket :D

23 comments:

  1. xpenah dgr pun ada drama ni????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. drama tayang masa awal muharam aritu..ang p cameron ala2 drama vanila coklat mana dan lepak tgk tb..tu tgk kat youtube sempoi gak drama ni klu tak aku xtgu ooo hahahaha

      Delete
    2. makin banyak drama melayu hang tgk sekarang ni...dan makin banyak drama melayu CINTA yg hang tgk sekarang ni...kahkahkah...

      Delete
    3. ada ka drama melayu yang tak cinta2??scan scan!! hahahhaha

      Delete
  2. hang makin kronik. keja melayan cerita cinta. tak lama lagi dah kot noh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aih bekurun aku layan citer korea cinta rilek ja..sekali aku layan drama melayu habis jadik bahan noh ahhahaaha

      Delete
  3. sempat tengok part dalam kolam je aritu. kakaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. part dlm kolam tu mcm hampeh..masalah ending drama melayu hahahaha

      Delete
  4. terbaiklah... dan tahniah laa.. drama melayu yang saya tengok boleh kira pakai jari.. kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu2..xpa minat menonton drama melayu tu buleh dipupuk pelan2..kihkih

      Delete
  5. Cmne aku boleh miss citer ni? Tak cukup jiwang la aku kalo tak tengok. Nanti carik nak tengok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak yah cari had aku dh siap bagi youtube punya link..ko click jln la dia

      Delete
    2. Aku on9 pki fon.. tu masalahnya takleh tengok... hihi harap tak removed la link dia dr utube.. huhuuu

      Delete
    3. klu remove aku rasa ada web lain yg upload tak pakai utube..

      Delete
  6. hahahaha...sengal la cita ni pizah...lek lek ja aku melayan kat opis ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan itu pasal aku tgk..ada ka depa buat crita aku sakan layan crita cinta ish2 hahhha

      Delete
  7. Replies
    1. br tgk gak semalam...rs mc nak sekeh ja ismi tu...hahaha...sengal!!!!

      Delete
    2. ha kata kt aku lagi tgk crita cinta la sangat..

      Delete
  8. eh..mana bleh pegang HARAM lagi...hahahaha

    ReplyDelete
  9. nanti nak datang lg tengok cite ni. arini busy sket. sobs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok nanti pastikan tengok ismi ni sengal kat fahrin haahahaa

      Delete