Sunday, January 20, 2013

ada jugak yang rindu

 
bila belek balik komen-komen or status-status kengkawan conteng kat wall, aku rasa macam.. macam mana entah. argh baca la dulu menda yg depa selalu drop kt dinding aku 
 

diela punya komen



ni mia





then cikgu mahfuzah




paling kerap chepah 


miss lolliyana kt blog



rasa mcm eh ada jugak orang rindu aku rupanya wakakakakakaakkkaaka


p/s : tunggu tahir cakap rindu plak hahahhhaha

9 comments:

  1. oh man!!! celah mana aku nak ckp rindu aku pon senasib ngan hang!! pizah sengal!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhaha..biasa la sengal2 tu..penyeri kuang2

      Delete
  2. Replies
    1. nak aku kuarkan entry baru pasal adik najwa ke ubat rindu???hahhhaa

      Delete
  3. tiba2 rasa menyampah la plak bc entry ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyampah dimulut rindu dihati..tak gitu???hahhhhhaaa

      Delete
    2. aku pun menyampah noly. dan aku pun nak muntah.

      walaupun nama aku takde dalam entry ni hahahaa.

      Delete
    3. jeles la tu ramai rindu aku..ala ko pun rindu aku kan cuma xsempat nk tempek kt wall aku jer..miss lolliyana lagi la..mulut tu tak habis2 nk muntah ejau dlm hati ari2 tekenang aku..lalalallaalaallala

      Delete