Sunday, January 6, 2013

satu entry banyak cerita

hai suma!!lama kan aku tak merapu kat blog. tunggu aku merapu kat fesbuk mmg tak la kecuali jieha sabotaj letak gambar aku yang megundang pentas khas untuk kawan2 membahan aku cukup2 cesssss!!ini update dari opis..msuk pagi ni aku aim nk update blog dulu. benda lain ah pedulik wkakakaka. mana nk cari pekerja cam aku??

so reason kenapa aku lama tak merapu kat blog adalah kerana aku takdak modal nak merapu. sikit pun takdak. aku serik dah nk review drama melayu cinta2 kat blog kang kena bahan lagi. nak buat entry ciri-cri laki idaman lagi aku tak berani..itu klu  kena bahan mmg tertiarap terus aku rasa..eee ngeri-ngeri.

semalam masa aku duk google tetiba berukband aku berenti berkelip. selalu intenet putus pun still dia berkelip-kelip mcm lampu ultraman mintak tolong connect balik. siap kuar msg no device habaq ang. aku pun cabut letak balik cabut letak balik. tetap no device. jadik automtatiknya dlm kepala aku berukband yg banyak berjasa dan kadang-kadang kena bebel ngn aku sbb slow tu dah tamat riwayat.




penyebab dia tamat riwayat tu berpunca dari aku jugak. aku yang bengkokkan dia sbb tak cabut dulu tapi terus sumbat laptop dlm beg dgn dia lekat kat situ. bila aku bukak beg tengok adeh dan bengkok ibarat mcm patah riuk jugak la. cuma semangat dia kuat nak bertahan sampai masuk tahun baru atau dlm erti kata lain masa aku sengkek giler!




ha masuk bulan 1 aku sengkek teruk gak la. konon nk cover balik duet yang habis masa tgk penguin kat langkawi ngn borong fridge magnet masa kat melaka. tapi terlupa kena renew road tax ngn insurance 2hb aritu. so bagus la dia rosak time-time neh. time duet tinggal cukup-cukup nak isi minyak pi keja hahahahaa. gelak stress!!

ha tersebut pasal langkawi aku lupa nak cerita. aku masuk kedai mesra petronas cari gardenia. bila tak nampak gardenia aku muka yakin tanya adik-adik petronas tu dik gardenia takdak ka??depa serentak jawab LANGKAWI takdak gardenia kak!!terus aku oh xdak ka??sambil berlalu kuar dengan muka malu kuang2..

memandangkan kat malaysia ni yang tak pakai smartphone tu tinggal aku sorang ja rasanya, jadik bila beruk aku tak leh nk connect internet aku stress tak dapat tweet aizat ensemmmmmmm smlm. oh ya 1st time aku nampak aizat ensem wakakakaka. 
 

 
 
dan bila aku tak hadap internet, rasanya malam-malam aku akan diisi dengan menonton drama melayu. nak buat camna takdak pilihan lain ekekekekekekekeke.


p/s : suma buleh mula bet berapa ari aku tahan tak hadap internet mlm2

8 comments:

  1. entry kali ni ada pelbagai cerita..mmg entry merapu sungguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha la penat aku pkiaq nk letak tajuk apa tadi..ok aku tukar tajuk terus..maseh aku bagi kredit kat ang haahahahaha

      Delete
    2. hahaa.weh..lama xgosip..windduuuuu..!!!!

      Delete
    3. haahhaa ang sibuk ngn myquest malas aku nk kacau

      Delete
    4. bkn sibuk ngan myquest skrg..tgh sibuk key in buku dlm sistem.cam nak muntah darah dah aku hadap pc ni.

      Delete
    5. ahad depan aku p kl training..then balik kompom aku muntah darah mcm ang gak key in buku...

      Delete
    6. huahahaa...bgs2..org xkata kita mkn gaji buta dah..hehehehe

      Delete