Sunday, February 3, 2013

kfc lagi

aku mmg tak leh start update pasal makanan. lepas tu mula la entry aku akan bersambung-sambung pasal makanan hikhik. aku rasa mcm dah jadik duta tak rasmi kfc plak haha. lepas krushers aku promosi zinger double down dan sekarang tiba masanya untuk golden wrap ciken!! (tokei kfc  mohon bagi komisen sket sbb promosi produk anda wakakakkaaka)




aku tak kan update klu tak sedap. tak tau la asal makanan tu pedas mesti aku cakap sedap giler-giler punyalah. maklumlah lidah melayu mana reti makan makanan tak pedas ngeh3. klu dari rasa pedas tu mmg kfc tak menipu la. 

mmg sangat pedas ayam ni. rasanya dia perap ngn pepper kot sbb terasa sangat pepper bila makan. cuma dari segi size iklan dengan yg real mmg tak penah sama. kecik sket jer tapi still kenyang takdak masalah. jadik sila la cuba :)


p/s : jgn risau jieha aku ingat pesan ang jgn mkn kfc selalu,MSG banyak..mkn ni pun sbb nk try ja :P

12 comments:

  1. owh dh 2 blogger update ttg kfc baru ni,depa kata berminyak,better mkn kfc yg mcm biasa tu je.yelah lain blogger lain tekak(apa akk cakap ni hahahaha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yalah baru teringat dia berminyak agak banyakk hahhaa.. tapi sedap sbb rasa dia yg pedas tu..telupa terus pasai dia berminyak banyak ehehehee..faham maksud sis tu lain org lain citarasa kan :)

      Delete
  2. salam...
    uwaaa!!!!!
    macam sedap!!!
    nak2!!

    monolog: dem!!! mesti banyak calori..(dem lagi sekali)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slm gee!!
      sedap tp tu la mmg kompom la banyak kalori haahhaa..camni, pergi mkn time shoping..lepas mkn pusing satu mall bakar suma balik suma kalori ayam tu ok tak??hahahhhaa

      Delete
  3. benci betui time tgh diet ni la dia duk update blog dengan makanan..humpppphh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. opssssss xtau kamu dlm misi diet skrg..maap!!ala xsedap pun kfc ni..biasa2 jer..dan2 haahahahahaha

      Delete
    2. ahhh terlajak basikal boleh gostan, terlajak kata buruk padahnya..

      ekekeke..dan2 tak sedap..wuwuw..

      Delete
    3. terlajak update lagi la xleh gostan haahhahha..

      betul acik biasa2 jer rasa dia..kontrolversi ja lebih tu muhahahahhahaa

      Delete
  4. kalo dulu x layan KFC tapi sekarang siap promo lagii..erkk...aku rs cm makin kerap ja hang mkn kfc tu pizah..kata nak control...haip!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan???teruk dah ni ketagih haahahahhaa...aku mkn kfc bila kat opis ja..habis idea nk lunch apa..baiklah control2!!hikhik

      Delete
  5. berminyak???? okeyh... nexttttt XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer agak berminyak la tapi pedas sedap kih3

      Delete