Monday, March 18, 2013

party tupperware plak dah

aku kategori pempuan yang tak gila make up, tak gila kasut, tak gila handbag, tak gila peplum tapi aku gila tupperware hahahaa. ini serius bukan main-main ok. tak tau la benda ni jadik sbb pengaruh pesekitaran or mmg aku senang jatuh cinta dengan tupperware. alahai ayat mcm apa lagi kuang2.

yala suasana bekerja aku dengan akak-akak so depa ni rajin belek katalog. katalog avon, katalog cosway, katalog kasut,  katalog pinggan mangkuk, katalog tesco kahkah. dlm banyak-banyak katalog tu mmg avon aku tak minat sangat nak belek ler kohkoh. lagi best tgk katalog tesco buleh jamu mata tgk makanan. 


ni tak tau country mana..aku punya kaler kuning

tapi tupperware punya katalog tak payah hulur aku sendirik like page kat fesbuk. kekal dan sentiasa update gituuuuuuuu ahahhha. so untung la kawan2 yg kawen klu aku jadik pengarah projek beli hadiah. kompom aku cadang beli tupperware. ala klu aku usul nak beli hadiah apa mesti suma jawab ikut la, apa pun xpa kami setuju ja. baik aku tak payah tanya, beli jer  terus.

jadik mereka-mereka seperti miss lolliyana, jieha, chemad, shanti, usop adalah mereka2 yg tergolong dlm golongan bertuah dapat hadiah tupperware mahai. chemad extra hadiah new born kat ahmad rayyan tu pun set botol susu tupperware tau. tu pun ada hati nak pau aku beli baju gap kat anak dia. kim slm sket!!

sebijik camni chemad dapat aritu

kat rumah aku ni mmg ada satu almari letak tupperware. bila sekali sekala akak-akak aku balik mesti depa tanya mak aku sapa yg rajin duk beli tupperware neh? mak aku jawab pizah ler..kembang semangkuk  baq ang hahaha. tapi bukan la suma aku beli. aku beli ikut harga aku mampu ler. beli time sales dapat la murah sikit. tapi sekali beli mmg rasa puas hati sangat..senyum lebar buleh dapat tupperware syok ooooo muhahhha. 


p/s : xdak benda nak cerita, layan jalah kisah party tupperware aku neh haahahahaa

20 comments:

  1. mana tupperware untuk aku nya? takkan nak tunggu beranak anak no 2 bru nak dapat adiah tupperware

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tgu adik asrap ler..asrap dah dpt kasut lembu haahahhahaha

      Delete
  2. hahaha.. cayalah SN. nad minat gak tupperware, tapi bangsa makan kat luat, tupperware tak guna.. baik jgn membazir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb duk ngn famili sendirik.mmg syok la tgk mak guna..sayur pun pakai tupware simpan dlm peti ais..tu seronok nak membeli hihi...

      Delete
  3. tupperware ni org kaya je mampu beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho amin masin mulut ang cakap aku kaya haahahaha..aku beli time ada sales saja la..beli yg murah2 bukan mahai2 tu mau kopak aku klu beli selalu..

      Delete
    2. aku setuju dgn noli...tp ang beli byr ansuran ka cash pizah????kak aku dok beli tupperware dok byr ansuran..

      Delete
    3. aku bukan beli yg harga mak dato tu..aku beli time ada diskaun or beli share ngn kawan2 opis..dpt la murah xyah nak ansur2..

      Delete
  4. salam..
    saya rasa awak dah ada ciri2 seorang surirumah..
    nasihat saya sila cari mr. pen dengan segera..^^

    p/s: jarang ada kawan minat tupperware..semoga encik pen awak nanti support hobby awak ni..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..
      cita-cita nak jadik cikgu mmg tak kesampaian dah..mungkin sampai masa tukar cita-cita jadik surirumah kot kan wakakkaakakaka...

      p/s: jap nak tambah dlm list ciri-ciri mr pen idaman. mesti rela dan sanggup kuar duet beli tupperware hahahaha

      Delete
  5. Aku rajin guna jer tupperware ni. Dan rajin nak hulur duit time bayar hahaha. Kalau nak pikir nak belek memang malesssss. Kak atie la yang rajin. Pilih-pilih, set semua harga, bahagi dua sorang separuh. Kuikui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami kat sini kdg2 beli yg berset2 tp share la 2-3 org..dapat la murah sikit..tu pun habis syok masing2 tau haahahaha

      Delete
  6. pasni sila terjebak plak kat pesta pinggan mangkuk arcopal... kehkehkehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkkkkkkkk itu taraf bos2 jer haahaha..mahal sangat huuu

      Delete
    2. gila tupperware... kehkehkehkehkeh

      Delete
    3. nak join giler tupperware??runningman mmg xyah ajak sbb ankle sendirik dah tejebak wakakakakakakakaa

      Delete
  7. hehe..mesti dh byk koleksi kt rumah tu.cik fizah nk p berjalan ke rumh bole ke?bole la ai p tgk tupprware2 u tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkeh byk tak byk mcm golonngan cikgu ler hahaah..mai la jgn lupa bawak makanan sekali yer kuikui

      Delete
  8. aku pantang belek katalog tupperware kompom ada order punya..adoi..nafsu tak bleh blah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??dasat oo penangan tupware neh..pantang tak beli muhahahahaa

      Delete