Saturday, April 20, 2013

banana phone


apa barang pakai iphone..


budak ni pakai banana phone!! ko ade???kahkah







pada yang tak dak banana phone mcm bdk cio neh tapi nak cuba-cuba nyanyi lagu banana phone nah aku aku bagi lirik .. selamat mencuba :)






p/s : entah-entah org dah lama tengok video neh..aku ja baru nak tengok kuang2..


5 comments:

  1. Serius beb, Rasa macam nak lempang aje budak tu. Hahaha dengan bapaknyer buat muka tak bersalah. Kahkah. Sangat takleh blah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkih selalu sangat buat la tu sampai bapak dia malas nk layan dah

      Delete
  2. ni mesti hang pon dok nyanyi lagu ni kan? kekekekkeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah mcm tak sangka uncle jonni komen..lam hilang!!cuti kawen ke??hahhhahaa..eh biasa mmg dlm keta tak dgr radio duk ulang nyanyi lagu neh jer wakakkkaakka

      Delete
  3. salam cik nota!!
    adeh.. cik nota melekit.. haritu nak komen.. x leh sebab x tengok video..sebab wifi sini block utube hari kerja.... niha.. baru teringat nak tengok balik..wakaka..
    tak boleh blah ..rase nak picit2 jer budak tersebut..adeh.. wujud jugak budak gitu yer..comel!!!^^

    ReplyDelete