Saturday, May 25, 2013

mana lagi sedap???


nampak sama tak??




kopok lekor malaysia mari




dengan 




 
dukbokki korea mari 


kaler mcm sama..rupa pun mcm lebih kurang tapi rasa agak-agak mana lagi sedap???


kompom la kopok lekor sedappppppppppppppp!! tau sbb apa?? yalah aku mana pernah mkn dukbokki tu apatah lagi jejak korea..so camna nk tau dia rasa sedap ke tidak kuikui
 
 
 p/s : ini contoh gigih update even xdak idea :P


12 comments:

  1. Serioussssss kopok lekor lg sedap. Deobukki sedap jugak masa mkn kat sana. Kat pavilion jual x sedapppp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uih jadik betul la kopok lekor lagi sedap..dah agak tetap makanan msia no 1 di hati ekeekekekkee

      Delete
  2. salam cik nota.. saya pernah makan dokbukki.. saya masak sendiri ..
    hmm. tekstur die liat2 macam kuih koci.. tapi x manis.. okaylah.. kuah pedas dia yang menentukan sedap ke x.. boleh dimakan oleh awak yg sukakan benda pedas..

    tapi kalau nak banding kopok lekor panas dengan sos yang sedap.. sedap lagi kopok lekor..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm pandai masak rupanya doktor gigi kita sorang neh hehehe.one day nak rasa gee masak dokbukki lah hahaahaha..

      ya semestinya kopok lekor paling sedap tiada bandingan :)

      Delete
  3. Ada ke benda yang lebih sedap dr kopok lekor? Hehehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. semua ini adalah bila tengah sedap2 mkn kopok lekor tetiba teringat citer korea yg hero nya suka mkn benda deobukki wakaakkaa

      Delete
  5. kahkah!
    tu ja nak komen. memang entry takdak arah

    ReplyDelete
    Replies
    1. waakakakakkaka...dpt 1 komen dari ang kira ok la tu ekekekekeke

      Delete
  6. Dubboki tue menatang apaaaaa???

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkah entah mkn pun xpenah..tu dr gee ckp kuih koci ja cuma xmanis ehehehe

      Delete