Monday, May 20, 2013

tak rasa comel ka??


kemas-kemas kotak kasut sekali jumpa kasut aneesa, aisya dengan anas 

tak rasa comel ka?? hihi




setahun sekali jumpa budak-budak neh..

padahal duduk dlm msia ja pun ekekekekekeke..



aliya , aneesa , aisya.. anas harap ler nk join geng pempuan amek gambar


gambar dia selalunya posing camni


atas meja kuih raya!!

raya pun kat sabah. xdak yang datang rumah depa selalunya.

tu pasal buleh panjat meja selamba cenggini kuikui



p/s : malas nk buat keja aku update blog..bos cuti la katakan kekekekekeke

8 comments:

  1. hye sis...tqvm tadi sggh komen ye.owh kak lea cukup suka time raya tgk kasut budak comel2 je dkt pintu.yelah masa raya ler kasut diorang glamer mengalahkan parents.ada yg berlampu2....ada yang bunyi2 hahaha...comel je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry korea mana leh miss xkomen kak lea heheheeh...kan??kasut tak menahan..kalah org dewasa..bukan takat bunyik2 siap ada yg lampu2 lagi hihi

      Delete
  2. eh!! tomel.. anak awak omel x?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho saya tak lawa mcm umi mereka :P

      Delete
  3. ololololo... rindu anak buah la tu...
    owh.. hang ni dah jadik makcik la ni..
    kena panggil makcik nota melekat la pasni... kuikuikui

    ReplyDelete
    Replies
    1. uih mau tak rindu..setahun sekali bdk2 tu balik..tu pun hujung tahun..wakakaka ala tak glamer ler panggil makcik..

      Delete
  4. Kasut budak dah sangat comel. Nampak budaknya lagggggiiii laaaa rasa macam nak gigit2 laptop ni haaaaaaa!! Coooomeeellll gilerrrrr!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan ko plak sangat suka budak2 la kan ekekekekekke..

      Delete