Sunday, June 23, 2013

" demi cinta ku pada mu "


1st, nak ajak jom ramai-ramai karok lagu search fantasia bulan madu dengan penuh perasaan seround!!muhahahhahaha






wakakkaka intro melebih-lebih plak la kan??? ada cerita la sampai aku ajak karok lagu rock kapak tetiba neh.  dah ready nak dengar??? semoga suma tak rasa nk hantuk kepala dekat meja lepas baca sbb aku hampir-hampir nak hantuk kepala jugak aritu..


jumaat lepas suma team operation melepak kat lebri sbb itu ja tempat yang ada meja besar untuk susun dan update students file prepare nak audit ari isnin. so klu ada ada students nak jumpa org admin mmg kena masuk lebri. 


tengah-tengah  kejar masa siapkan keja, tetiba ada sorang student pempuan ni masuk. dia cakap dia nak tangguh study. opismate aku yg handle kes-kes camni tanya la. kenapa nak tangguh?dia kata dia nak keja.. then budak tu sambung. saya tak mau guna duit mak saya. saya nak keja cari duet sendirik.  saya nak kawen dia tak bagi. saya protes!!!


ada rasa nak hantuk kepala?? hahahaha serius aku mcm nak hantuk kepala ja dengar dia cakap camtu. org lain siap ada yg tergelak, geleng kepala and ternganga pun ada. emosi budak umur 20 tahun. senang giler dia decide. mak tak bagi kawen, tak nak guna duet mak, tangguh belajar cari keja then tadaaaaaaaa ok done!! oh klu la kehidupan semudah itu dik oiii..


tapi cakap mak sendirik pun nekad tak mau dengar apatah lagi la cakap-cakap kami ni ha. last-last elok jer dia kuar dari lebri opismate aku tarik terus " demi cinta ku pada muuuuuuuu, ke mana saja kan ku bawa ..." wakakakkaka..


p/s : umur 20 tahun dah tak sabar nak kawen. akak lebrian ang ni rilek ja pun kahkah...

14 comments:

  1. Cerita adik tu jauh sungguh dengan cerita akak dek. Akak nak kawen, mak akak pun bagi kawen. Tapi akak takder calon. Camana tuh? Heheh.

    Giler romantik. Berkorban apaaaa sajaaaaa. Hartaaaa ataupun nyawaaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh kite lama tak nampak awak muncul disini kahkah..

      wakakkaka kisah ko lagi sedih dari adik tu..berapa tahun dah aku get ready nak beli tiket pergi sabah wedding ko tak kesampaian2 lagi neh...xpa had akan sampai masanya jua :)

      hahahh romantik la sangat..tak rasa lagi pahit manis realiti kehidupan

      Delete
    2. akak pon ..sob ..:(
      cano tu dek epal ngan dik nota..
      wuarghh!!!

      lala~~ ku korban juaaa~~^^

      Delete
    3. hahahah cano nya tgu putra raja turun dari langit jalah...

      Delete
    4. plesss lah.. turun lah cepat..grrr..^^

      Delete
    5. epic fail..kih3

      Delete
    6. nak tumpang nyanyi lagu jugak lah..."kita serupa...." eh2????. hahhahaha

      Delete
  2. kemain dia nak sanggup berhenti study sebab nak kahwen. takpelah, kita doakan yang terbaik untuk dia. Lepas kahwen dia sambung balik study dia kot...


    koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kemain sanggup..mmg kena sangat lagu search demi cintaku pada mu tu hahahahah..moga suma baik2 jalah ...

      Delete
  3. kalau la dia tau dugaan lps kawin tu macam mana..haih..akal cetek sungguh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaha serius mcm mainan drama melayu ja skrip budak tu..

      Delete
    2. sbb bnyak drama melayu yg cm gitu la yg jadik gitu tu...."tanya sama hati, apa sbb sayang" ...mood karok la entry ni..muahahhah

      Delete
    3. ai ai ai karok sakan nampak haahhaaha..aku tak update kisah seminggu lepas kes ni..bdk tu kol ckp dia nak kansel tangguh belajar..alasan dia tau apa?? " SAYA RIMAS DENGAN WAYAR2 NI" hahhaha nampak tak sampai seminggu keja kilang dh tak tahan acaner??

      Delete
    4. ok. budak tu mmg something. hampa suh dia p merabih duit tang lain ja la..pening pala layan budak cmtu wehhhh....

      Delete