Friday, July 19, 2013

pustakawan borek pelajar rintik


biasa sangat orang dengar bapak borek anak rintik. tak pun like father like son. tapi pernah dengar pustakawan borek pelajar rintik or like librarian like student??? klu tak pernah dengar meh aku nak tunjuk contoh..

ni entry aku tahun lepas. aku guna buku aku belajar dulu buat lapik laptop. buku  sendirik dan dekat rumah sendirik. dari duk berhabuk dlm almari berguna jugak buat lapik laptop kuikui.


poyo baru beli wallpaper pun tak tukaq..sekarang dh tukaq k

ini pulak kejadian dekat library kemarin. kantoi satu grup students senyap-senyap dlm discussion room. aku nampak budak-budak tu belek buku dekat rak.  ingat nak baca rupanya hampehhhhhh perangai aku dekat rumah tu depa buat.




aku tak marah cuma perli ja "awat tak amek buku database??tebal sikit!!" hahaha..agaknya depa pun pk dari berhabuk dekat rak takdak sapa pinjam baik depa buat lapik laptop..berguna la jugak wakakakaka..


p/s : libary and librarian?? lama sangat aku tak eja camtu..suka sangat nak rosakkan bahasa :P

6 comments:

  1. hahahaha.. pernah baca entry tu.. eloklah ade pengikut..wakakakakaka..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengikut guna buku lebri??adehhhhh hahaaha sengal tul bdk2 neh..

      Delete
  2. -___- semenjak aku punya cooler pad rosak. aku pun guna buku. hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahahhaa guna buku la style..beli mahai2 xguna ish rugi2..

      Delete