Sunday, October 6, 2013

kalau tak kerja


arini ahad!! so cuti. agak-agak nak buat apa??? 

hmmm kita buat wraps lah!! :)



 nak resepi?? 

resepi asal dari jieha 

isi ayam perap ngn garam, lada hitam & oregano. 

lepas tu panggang lah dengan mengunakan pemanggang ajaib!!

 then gaul dengan mayo + bawang 

wraps kena bakar sikit ikut arahan dekat plastik. kejap ja tak lama pun

then amek salad, tomato, ayam tadi letak atas wrap dan balut la ikut  suka. 

dekat plastik tu ada tunjuk cara balut. 

tapi mmg bila aku balut tak berapa nak cantik sangat la. 

mcm biasa alasan ngelat letak gambar kuikui


p/s : camna la klu tak keja?? ari-ari pk makan apa jalah agaknya ekekeke


10 comments:

  1. mana hang beli wraps Mission tu?? aku carik x jumpak pon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesco mmg takdak ..aku beli kat billion..ala aneka pun ada la..cuba ang cari kat maydin ada rasanya

      Delete
  2. Replies
    1. yup mydin ada..baru aku perasan eja mydin pun aku typo haahaha..

      Delete
  3. Makin rajin masak aje aku tngok ko ni. Ada ape2 ke? Hehe.. Dan, jangan hairan la kenapa berat ko semakin dan semakin memberat eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ada apa2 pun jgn risau xdanya aku nk langkah bedul ko haahahha..tolong la dah 2013..zmn org giler master chef..siap berangan nk buka book cafe ok wakakakaka

      Delete
  4. Waaaaaaaah zmn skg dh ade wraps bagai. Aku stil guna kulit popia ja. Malu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngada ang tu uda hahaha..kulit popia tetap di hati ok even ada wrap2 neh...

      Delete
  5. sedapnya! mudah je kan..yang penting sedap!

    ReplyDelete
  6. ha ah mudah sangat dan sedap hehehe..

    ReplyDelete