Sunday, January 19, 2014

meleleh


tengah-tengah malam kalau tak reti nak tdoq awai jangan duk gatai tangan belek gambaq lama. 


silap-silap buleh meleleh oooooo..


apa??ingat tengok gambaq boifren lama ka??


sori sikit, silap blog ar hahahha


meleleh air liur tgk waffle lah!!




dapppppppppppp ooo..


errr famous waffle tak bukak 24 jam ka???hehe


p/s :  "makanan halal dan berkat keutamaan kita" gituuuuuuu!! mcm famous waffle bayar aku suruh promosi la pulak ekekeke tapi betul sedap :)

8 comments:

  1. pergh! mencabar keimanan betul tgk gambar waffle ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la tertengok tgh2 mlm plak mana nak cari la kan..

      Delete
  2. Ape ni!!!!!!
    Tgh keje plus lapar..
    Baca pulak post cenggini..
    Anda didenda..
    Pless blaje i makan benda ni.. plisssss!! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaha opsssss sori2!! buleh jer nak belanja tapi sila datang sg petani dulu ;)

      Delete
  3. awat aku xpenah jmpa makanan Nampak lazat ni...aku ni dah la nafsu makan membuak2..jeles tgk hg dah makan benda2 cenggini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. err ni gambar last year..aku melepak kat cafe kazen chepah ngn tahir..ala wafer letak aiskrim , syrup choc with strawberries ja pun..efek gambar ja lebih even rasanya seperti disyurga la jugak wakakkkaaa...aku rasa bandarya ipoh tu lagi bnyak benda2 cengini..cuba cari ada punya..

      Delete
  4. Mampos la dulu aku berkenan giler nak bukak bisnes cenggini. Sekarang takdek plak rasa nak bukak. Nak makan pun tak der rasa terhingin pun. Muak kot? Banyak sangat makan masa muda mudi dulu hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pesen makan bila teringin jer. ..tp aritu lepas update pi mkn idak la mampu habiskan pun..teringin ja lebih kuikui

      Delete