Saturday, January 25, 2014

salah epalejau


ini suma salah epalejau. tak pasal-pasal intro menyalahkan orang tetiba kahkah


tapi mmg salah dia pun. sapa suruh dia post benda sedap kat fesbuk. 


dah la dia pandai amek gambar bagi nampak cantek dan lazat 


gini punya gambar. lunch konon!!





gulp!!


arghhhh tak leh jadik nih.  tak leh jadik!!


 jadik aku bertekad!!!


 nah dinner aku hahaha





maybe tak cantek mcm makcik kantin epalejau tu buat  


gambar plak tak cun mcm epalejau amek. well bab2 seni aku mmg kalah..


tapi at least aku cuba ok  ;P


p/s : roti jala ja buat sendirik gulai ayam kompom la mak aku yg masak..pakar tuh hehe..

4 comments:

  1. wehhh...lapaq!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lapaq mlm ni balik buat roti jala..buleh??hahaahhaaa

      Delete
  2. Aikkkkkkkkkkk?? Aku jugak yang salahhhhhh?? Hahahaha. Sodap hingga menjilat jari dan mangkok2 kari tu kujilat. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya la ko punya salah la..aku teringin sampai malam tu jugak aku buat...melenggang sakan aku tau hahhaa

      Delete