Thursday, January 30, 2014

second hero


perghhhhhhhhhh hebat tul ariana rose. sekali tiga, tiga ok jejaka hot bekenan kat dia. haha bunyik perghhhh tu mcm follower tegar ariana rose. padahal tengok pun sekali sekala. dah la tak penah habis sejam lak tu. tapi well tak susah pun nak faham ceritanya heh..

sebut pasal jejaka hot dlm drama mesti ada mcm second hero yang habis kacak, baik, macho, cool, romantik, sanggup berkorban tapi hujung-hujung heroin sengal pilih jugak hero yang perangai mcm ngek la kan tapi kerana cinta eh tak tapi sbb dia pelakon utama mesti la dpt kat heroin. baru lah hepi ending namanya. 

contoh mcm ariana rose , kemon la haris tu lagi hensem, cool, baik , rela kena asid, bekenan gila-gila dekat ariana tapi script tulis ariana kawen dengan adam jugak. giler klu pengarah tu buat ending ariana kawen dengan haris ada jugak tv kena bakar dek fans tengku adam kang wakakakaka..




lepas tu aku teringat zaman aku sekolah dulu. zaman drama leleh korea. autumn in my heart. serius cakap la won bin  dah la hensem, kaya, berkorban demi heroin tapi tetap heroin nak dekat hero. sanggup melawan mak bapak sbb nak jugak kawen dengan hero. won bin yg setia kacak bergaya tu  selamba kena reject aih laaa...




budak - budak  pempuan zaman sekolah dulu kalau tak layan meteor garden tipu lah. aku tak caya ok nak-nak yang kaki layan citer cina petang-petang. ni satu lagi masalah dengan second hero. selamba jugak kena reject dgn heroin. huduh mcm mana pun perangai hero tetap heroin jatuh cinta jugak. then pura-pura kental konon si vic tu padahal hati cedera teruk..




dah tgk versi taiwan mesti tertengok versi korea punya F4 ekekkkee. ok aku pernah tengok boys over flower  tapi aku rasa mengada-ngada pulak la ceritanya. dah tajuk boys over flower mmg sah la jambu-jambu suma yg berlakon tu tapi paling jambu mesti la second hero. paling jambu pun last-last heroin pilih hero yg rambut kerinting tu jugak..hero la katakan..second hero tu kemudiannya konon angel habis la kan nak protect heroin dari jauh kahkah...






terbaru aku tengok the inheritors. second hero bukan muka jambu tapi aku rasa watak mamat tu style gak ar. cool, rilek, jahat sikit tapi hati baik sebenarnya..and stended la mesti la ada benda dia buat demi heroin utk buat org yg tengok mcm aku rasa arghhhhhh why heroin tak pilih dia hahaha...sori fans kim tan ;P





ok itu ja drama yang aku ingat ada second hero..lain-lain aku tak ingat drama apa. klu ada pun errr nanti berderet cerita korea hahaahaha. nk buat camna memori aku tengok drama korea lagi banyak dari tengok drama melayu. itu pun dah kira kurang sangat aku tengok drama korea sekarang. ada la satu dua klu rajin..drama melayu kira ok la tu aku tertengok jugak kadang-kadang even tak pernah habis la kan heh..


p/s : ada lagi drama lain yg best 2nd hero nya best tak??meh share sikit ;)..errr klu ada yg baca la kan muhahahha..


13 comments:

  1. tu la, pesal la second hero tu lebih hensem berbanding hero.. hahaha

    ReplyDelete
  2. kah kah kah.. walopon sekali sekala follow, tetap gak rasa si Harith tue lagi ok daripada Adam.. duh, kenapa pelakon watak Harith tue tak pegang watak Adam.. kah kah kah.. #teamTakSukaAdamKamilYangKuatMenangisPoyo

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu pasal..kacak lagi si harith tu banding adam hahhaa...ni baca dek team adam kamil habis la ekekekkekee..

      Delete
    2. eeeeeiiiiiii... encik ojin tgk drama...... nama je ganas.... tgk drama.... akekekekkekekeke...

      hamboi.... hang kalau bab korea mmg nombor satu ye cik nota melekat... akekkekkeke

      Delete
    3. jawab ojin ankel tgh bahan tu hahahaha..

      uih itu dah kurang ankel..dulu2 zmn remaja gitu lagi dasat wkakaakkaa..

      Delete
    4. Ankel Jonni, ini pesen beli roti nan kat kedai mamak, sambil tunggu roti nan siap, layan kejap laa.. dah mamak buka tv3 time tue.. layan jer laa.. kakakakaka

      Delete
  3. aku kesian tul kat won bin tau ms tu..aku rela jadik pengganti..erk??anyway aku x tgk meteor garden yg popular tu even aku mmg kaki tgk drama cina ptg2..hmm...kompius..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiyoooo xpuas2 ati aku idak la sampai nk jadik penganti..dasat ang hahahaha..kompom tak minat tu pasal tak tengok..

      Delete
  4. wow~!!!(mulut nganga)
    hebat betul cik nota!!!
    hahahaha.. saya ni jenis pemalas nak tgok cerita..hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu sibuk kot hehehee..kdg2 jer tgk malas nk hadap tv sangat skrg neh hihi

      Delete
  5. Won Binnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kottttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mencikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ah. Ade ke patot dia tak pandang si Won Bin tu? Patotla ending dua2 hero dan heroin mati. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlm byk2 komen ni komen paling kejam..patut la dua2 mati wakakkaka...sadis tul ending..tp ya la kan won binnnnnnn kot..

      Delete