Saturday, February 22, 2014

sejuk dlm panas


tembikai sejuk baru bawak kuar dari peti ais. 

nikmat sangat makan waktu panas terik cengini..

jemput suma :)



hahaha itu baru tembikai.


bayangkan tengah-tengah panas ni dpt pulak makan 


cendoi bak kata org kedah 



ais kacang 


tak pun air buah camni


coolblog, chatime, each a cup tu jangan sebut la mmg kompom beku sampai otak



dan semestinya ayaq nyoq..



tapi aku rasa mcm melebih-lebih pulak gambaq ayaq nyoq nih hahaha

ada lagi pilihan lain? jom share ;)


p/s : tahir , maap entry myo dengan wak tu aku peram lagi dlm draft wakakaaka..

Thursday, February 13, 2014

kapit sedap


pernah makan kuih kapit???sedap kan???


silap-silap tak sedar sebalang buleh hadap.


itu  baru kapit biasa.


cuba bayangkan  makan kuih kapit yang ada perisa.


perisa coklat or peanut butter plak tu..


buleh bayang???


takpa klu kalau tak leh bayang.


aku faham so apa kata  beli ja terus ;P


senang buleh rasa sendirik sedap ke tidak


tapi insyaAllah sedap sbb aku pernah makan


camna nak beli oder suma tu sila whatsapp si peijal neh




dia tengah kencang bisnes kapit plak skrg.


 tak lama lagi jadik jutawan kapit la dia hahaaha..


p/s : ha chemad aku dh tolong promosi ok!! laku nanti mcm biasa la mintak sikit komisen muhahhhhaa