Saturday, February 22, 2014

sejuk dlm panas


tembikai sejuk baru bawak kuar dari peti ais. 

nikmat sangat makan waktu panas terik cengini..

jemput suma :)



hahaha itu baru tembikai.


bayangkan tengah-tengah panas ni dpt pulak makan 


cendoi bak kata org kedah 



ais kacang 


tak pun air buah camni


coolblog, chatime, each a cup tu jangan sebut la mmg kompom beku sampai otak



dan semestinya ayaq nyoq..



tapi aku rasa mcm melebih-lebih pulak gambaq ayaq nyoq nih hahaha

ada lagi pilihan lain? jom share ;)


p/s : tahir , maap entry myo dengan wak tu aku peram lagi dlm draft wakakaaka..

8 comments:

  1. waaa?? selera besar sangat ni cik nota!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkeh biasa la..itu pasal badan bambam skrg

      Delete
  2. walaupun aku xsesuai minum ais time2 ngandung ni..tp dek kerana kepanasan melampau..terpaksa gak meninggalkn pantang2 tu..huhuhuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun spesis jrg minum ais n air manis..tp skrg ni aku rasa ari2 aku minum air manis yg sejuk2 ..

      Delete
  3. entri makan mmg x pernah mengecewakan kan..tapi ayaq nyok tu mmg over ok!!

    anyway..agak2 nak release dak entri wak n myo tu?? hehhe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaa poyo ja gambaq ayaq nyoq..efek lebih sangat tuh..wak n myo??mcm takdak harapan kot wakakkaa

      Delete
  4. Hahaha tergelak aku baca ayaq nyok tu. Overacting ek?

    Chatime tu, aku da tak berapa sangat. Dulu-dulu memang pantang lah. Asal nampak, benapsu jer kan. Sekarang rasa tak mampu nak hadamlah sejuk sampai ke otak ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa punya la nk tunjuk enak nya ayaq nyoq tu sampai amek gambar pun efek lebih..

      chatime?lama jugak xminum..maklum lah weekend asyik duduk rumah jer aku neh..

      Delete