Saturday, May 24, 2014

kali pertama


mai dah mood nak update biar pun org cakap blogging sekarang dah tak 'in' ekekkekke..biasa la bila aku dh start entry makanan kompom lepas tu entry  makanan jugak kuar hahahaha. 

kat malaysia ni kan ada ka orang yang tak suka makan nasik lemak??klu tak suka ohh dia dasat. aku??? jgn tanya la mmg feberet la nasik lemak neh cuma tak pernah aku masak sendirik. 

arini buat pertama kalinya aku nak cuba masak nasik lemak. ni takdak kena mengena dengan rakyat msia yg menang master chef sbb nasik lemak tu okeh. nampak??org putih pun suka nasik lemak kita. 

cuma tetiba ja rasa eh benda lain lasagna, pizza kemain lagi try buat. tapi nasik lemak yg konon feberet sedap tak terkata tu tak pernah sekali pun  rasa nk try.. lagipun biasa la bila perangai gigih aku tu muncul  mmg apa jadik pun aku tekad buat muhaha.

yalah kan, mana la tahu klu sedap nanti-nanti masa depan leh bisnes nasik lemak pulak. mcm mak tahir sedap kot nasik lemak kedai mak dia. ehem biasa la tolong promosi sbb aku selalu mkn free wakakkaka.

bab berangan mmg A la kan hahaha. so untuk percubaan kali pertama aku rasa ok la kot..tulis sedap kang ada yg cakap puji diri sendirik pulak kuikui..



huduh pulak ambik gmbr memanjang camni..


 p/s :esok final badminton..teringat zaman tgk ramai-ramai dlm bilik tv kolej hahaha..memori :')


2 comments:

  1. ok...nampak sedap!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok anak tokei ckp nampak sedap so kira buleh la tu haahaha

      Delete