Monday, September 15, 2014

sengaja kalah


bawak aisya pi supermarket.

dalam keta sambil duk menyanyi lagu hazama aku tanya dia. 


aku : aisya nk beli apa ni??


aisya : aisya nak beli belon frozen


aku : smlm masa pi supermarket dengan abah kenapa tak beli??


aisya : abah cakap takdak duit..


aku : klu mcm tu makteh pun takdak duit lah 


nampak permainan bapak dia??nampak permainan aisya?? dan nampak permainan aku jugak??wakakaaka..



cuma dlm permainan ni aku sengaja kalah ..maka dapat la aisya belon frozen tu setelah 2 kali mencuba hahaha







ok jom balik !!



p/s kan dah cakap cuti2 ni rajin update blog..

12 comments:

  1. Apasal pulak da dapat pegang belon frozen pun muka kelat tu ha? Haha makteh suh bayor balik ke?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakkaaka entah dah busan pegang belon tu pusing supermarket kot..

      Delete
  2. Nampak sangat permainan bapak dia..hahahaha..nasib baik makteh sebenornya banyak duit, hati baik...
    puji ada makna ni, eh?
    ekekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak la sangat duet maktehnya tu hahahaha..
      ehem acik nak belon frozen jugak ke puji tu??ekekekekeke

      Delete
  3. pandai aisya paw mak teh noo..wakakak...

    ReplyDelete
  4. seb baik nak elsa..kalo dibuatnya macam Qawiem nak jadi olaf?? maknya ingat olaf tu 2nd hero ke..sekali snowman..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahaha habis cair la qawiem klu jadik olaf kat msia neh..

      Delete
  5. ingt belon tu singgit dua..aku pon dah tekena ngn anak mnakan aku.nak belon batman.siap bentuk sayap lagi, bukan bulat ja tau. nak p byq,bdak tu scan, 8ringgit 9kupang kak.. hahahahahaah. aku tgk abg kat sbelah.dia pon tkena ngn anak dara dia. pakat lawan sengeh,igt kan morah no.dia jwab sambil gelak2 tak beli,dia dok haru tu la.tekena dah kitaa...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha terkena sekali sekala buleh layan..klu dah berkali2 itu yg bapak depa nekad cakap xdak duet kot kan??..

      Delete
  6. baru anak buah.. kot anak sendiri camne..haaaaa.... sengaja kalah x?hahahahaa...^^

    ReplyDelete