Saturday, September 13, 2014

speechless

tiap kali keluar dengan tahirah, popular mmg tempat wajib masuk. tahir selalu rak novel omputih dia tuju dulu. novel melayu dia jeling pun tidak..peace tahir peace!!hahaha

aku plak mana aku lalu aku belek ja...itu yang leh  ternampak komik ni..beli buat baca time boring-boring. dah takdak menda nk buat malam-malam. baca buku best jugak.






dah sampai rumah mlm tu terus baca. begitu la tabiat aku benda tak ilmiah ni tak payah suruh rela hati buat. baca bersungguh-sungguh lak tu. setakat ketebalan komik ni satu mlm buleh habis.


dalam duk fokus membaca,  tetiba mak aku tanya 'buku kartun ka tu??'..aku angkat kepala angguk.. pastu mak aku sambung lagi 'lain kali beli la buku doa2 baca'..


tunduk sambung baca komik sambil pelan-pelan text tahir yg kemudiannya dibalas dengan gelak evil..


p/s : cuti 4 hari tak tau buat apa rajin la hadap blog ;)

7 comments:

  1. Insaf. Insaf. Insaf. Teringat aku mak ko ngan tudung hitam dia. Ish. Insaf lagi T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa serius aku mmg tak mampu nak cakap apa time tu...mak aku jarang tegur sekali dia tegur makan tak habis ko T_T

      Delete
  2. Terbakar la rasa dengar komen tersebut hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahahaha... terbaik punya komen mak.. sarcastic tu... sila tabah..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaah pastu kuar mmg belek buku agama ja..tak belek komik dah

      Delete
  4. hahahaahahahahahahaahahahaha!!!!!!

    ReplyDelete