Wednesday, December 9, 2015

pakar



saja update sebab nak habaq yang buku pakar ni best. 


kalau masalah berlanjutan,

 sila berjumpa dengan pakar..

tapi apa jadi bila pakar tu sendiri bermasalah?? 



ada dua pakar. 

satu pakar pencuri jodoh

lagi satu pakar sakit hati

gaya bahasa rilek - rilek ja

takdak ayat manis sampai kena potong kaki sebab terlebih gula

sekadar memetik ayat- ayat kat twitter bila drama melayu romantik trending 

wakakakka..


tapi mampu buat hati tersentak bila baca


gituuuu ayat 


hahaha ok itu saja


sebenarnya aku penat hadap laptop buat keja

kalau dah sampai bawak balik rumah

tu maksudnya apa??

yep keja banyak la tu 


nite :)



2 comments:

  1. Tu pun boleh lagi depa cakap mo takdak keja kannnnnn. Sampai hatiiiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha hari ni aku sindir aku xda keja depan dorang wakkaa..puas hati aku

      Delete