Wednesday, January 13, 2016

sticky note lah ~


sticky note lah ~
 ada banner baru kat situ
tahir tanya camna hang buat?
aku jawab sambil baring ja aku buat tu wakakkaka
kerekkkkkk tak hengat punya jawapan 
sakit hati tak baca ?? haahhaha



apapun aku terdelete semua gambar dalam blog ni sebenarnya
termasuklah gambar banner zaman muda - muda aku dulu tu 
maybe kalau lima tahun lepas terdelete camni gelabah sedih agaknya
sekarang? alang-alang delete blog terus la
takdak perasaan hahahaha
tapi biar la dulu. banyak memori kat sini
banyak cerita sebenarnya :)



yep, 
dah masuk tahun baru.
 tak yah nak wish la kot 
dah masuk tengah bulan januari pun
gaji pun tak berapa hari  lagi nak masuk
hamboih awal sebut pasal gaji 
tu maksudnya apa tu??
hahahaha


so aku dan 2016?
heh..
go with the flow ~
nampak???



;)