Saturday, July 29, 2017

teringin



ada masa teringin gila nak makan megi 

bila dah makan tak mampu nak habis pulak 

perangai apakah ini???



feberet megi aku


k nak update tu ja 

bai :)

bukan ada sapa nak baca pun hahaha ~ 




4 comments:

  1. aku baru pas makan megi kemarin..hahah..patut la kuruih..makan megi sebungkuih pon x habis..hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak habis sebab makan gara2 teringin bukan sebab lapaq..pastu tengah makan rasa ish megi tak elok haahahahahaha

      Delete
  2. Aku taktau nak habaq camana aku punya feberet makan megi ni. Sukaaaaaa gila. Masa pregnant aku craving gilaaa nak makan megi asam laksa. Ko bagi je aku megi apa2 pun komfem habis aku bedal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb tu stok megi kat umah ko xpenah putus kan hahaaha...

      Delete